29.5.07

Dom/Sub in Reverse Order

Μάλιστα. Ωστε νομίζεις με το να πεις «Eίμαι η Dominatrix σου για σήμερα», με μένα ήδη δεμένη να περιμένω, καθάρισες, έτσι?

Σού’χω νέα: Το να είσαι η Dom δεν γίνεται με το να το δηλώνεις απλώς. Ούτε καν πλησιάζεις. Οκ, θα πεις τι έχεις να μου πεις, θα δώσεις και τις εντολές σου, θα παίξουμε κι ένα ωραίο παιχνιδάκι.

Αλλά αν δεν κερδίσεις πρώτα το σεβασμό μου, δεν θα πάρεις παράδοση. Δεν θα πάρεις παράδοση, δεν θα πάρεις ηδονή. Κι αν δεν πάρεις ηδονή, τότε τι κάνεις εδώ μαζί μου?

Mάθημα πρώτο λοιπόν, ακόμη κι αν εγώ φοράω τις χειροπέδες τώρα: Αν δεν είσαι έτοιμη να σε πατήσω ανά πάσα στιγμή κάτω, καλύτερα μάζευ'τα. Οχι τίποτα, αλλά σε λίγο έχω και meeting. Μόλις ανοίξουν οι πόρτες, έσβησες, δεν υπάρχεις.

Πώς? Να μη συγχέω το σεξ με τα παιχνίδια ελέγχου? Καλά. Κατάλαβα. Αλλού ξημερωμένη. Ελα κι έχουμε και δουλειές...