21.9.09

Ego Debate, Esy Debate...


"Μμμμναι, ναι... Πάει ο πρώτος γύρος και πάλι βγήκα από τα ρούχα μου... μα πού ζούνε οι άνθρωποι? Ευτυχώς που ο δικός μας έδειξε πυγμή, φαίνεται παιδί μου ο αυτοδημιούργητος ο άντρας... Τι επιχειρήματα, τι αλήθειες, τι θάρρος... Ναι, κι η βάτα που ήταν πιο σεμνή, ναι, καλύτερη... Λες αύριο να μιλήσουνε σαν άνθρωποι οι άλλοι δύο, ο Χοντροαλαζόνας κι ο Αλλουξημερωμένος? Τέλος πάντων.... Ναι, ναι, πάω να κάνω ένα ντουσάκι και να ξαπλώσω λίγο, θέλω αύριο βράδυ να είμαι φρέσκια για να τους δω, να ξέρω τι πτήση θα κλείσω μετά και για πόσο... ναι, φιλιά Ευγενάκι μου, φιλιά!"

(μετά, βράζοντας, την ώρα του ξεπετσιάσματος με τα λογιών πασαλειψατέρ απολέπισης: Ε όχι χρυσή μου, δε θα σου κάνω εγώ τη χάρη να σου ψηφίσω τον μπουμπούκο σου, να πάρεις κι άλλη εκπομπή και να μου βγαίνεις σε κάθε πρωινάδικο και μεσημεριανάδικο σαν την κλασσάτη... Ε όχι! Καλύτερα την ουφάρα με την εργατιά, παρά τον δικό σου!)


ΥΓ- κι ύστερα λέμε ότι ο έλλην ψηφοφόρος δεν είναι αντικειμενικός κι ότι τα debates δεν καθορίζουν πρόθεση ψήφου :))))