Εrotica 2/4: Inside Aithrion
Mπαίνοντας τώρα από την αριστερή είσοδο (ο κόσμος ήταν ήδη μέσα στις πατείς-με πατώ-σε προβολές videos / blog), τρέξαμε να δούμε τι γινόταν. Οσο είμασταν στο εστιατόριο βλέπαμε τον πανικό έξω στο αίθριο, αλλά με τόσους ανθρώπους γύρω-γύρω ήταν αδύνατον να βγούμε από το τέρμα του εστιατορίου κατ’ευθείαν εκεί. Οπότε για το μεγαλύτερο μέρος της βραδυάς κάναμε το ποντιακό βγαίνω-ξανά-έξω-εντελώς-και ξαναμπαίνω-από-την-άλλη-πόρτα!
Αξιζε τον κόπο όμως, γιατί εκεί ήταν το μεγάλο buzz των εγκαινίων: οι γνωριμίες, οι παρέες, το να πετάγεσαι από δω εκεί, να συστήνεις και να σε συστήνουν, να μιλάς για τις συγκεκριμένες δουλειές και μετά να πηγαίνει η συζήτηση σε όλα αυτά που θα λέγαμε σε ένα πάρτυ ανάμεσα σε έργα τέχνης (φυσικά είχαν ανάψει και τα αίματα, δεν τρέχει καροτόζουμο στις φλέβες!), να βρίσκεις κοινό έδαφος με ανθρώπους τόσο διαφορετικούς από σένα και να έχεις εικόνες γύρω-γύρω που να σε μεθούν. Ακόμη και η άγρια πλευρά των προβολών είχε βρει το μέρος της για απόλυτη έκφραση.
Μια μικρή περιήγηση στον χώρο: με το που μπαίνεις, αριστερά το τεράστιο πανώ πάνω στο οποίο προβάλλονταν τα videos: «Η προσβολή του αίματος από τον έρωτα, που όλα αστρικά τα καταπίνει» (Πάνος Γιωβάννης) και «Transvestino» (Αλέξανδρος Μαυρογιάννης). Και μόνο από τους τίτλους καταλαβαίνει κανείς το εκτόπισμά τους. Υποβολή ατμόσφαιρας και ουδείς ασυγκίνητος.
Το κλου ήταν η προβολή του blog του δικού μας Greek Gay Lolita (Πάνος Μιχαήλ) με τον απίστευτο τίτλο «greekgaylolita. μόνιμος. sex. ταξιδιώτης. one man’s. της φαντασίας. poetry. κατοικοεδρεύει. other man’s. στο. greek-lolita.blogspot.com. vulgarity. και. σε λέξεις. senses. εικόνες. and sensibility. όνειρα. στη σύγχρονη Αθήνα. my dreams. και αποτυπώνοντας. διαδρομές. βλέμματα. επιθυμίες. και πώς το σώμα. μπορεί να γίνει. ο επίσημος χορηγός της τρικυμίας που αναβάλλουμε.» Eίπατε τίποτα? Α, νόμιζα... Είδατε στο προηγούμενο ποστ και ψηφιακούς πίνακές του, καταλαβαίνετε υλικό (είχε και γενέθλια όπως μάθαμε πολύ αργότερα. Αυτό είναι σύμπτωση, γενέθλια και πανελλήνια πρώτη προβολή blog μαζί, να μας ζήσεις καλλιτέχνη μας!).
Προχωρώντας στο βάθος, που βρίσκεται η κυρίως αίθουσα της γκαλλερί, αριστερά ήταν στημένο ένα «δέντρο» (Καλλιρρόη Σπυρίδωνος «Μια Φορά κι Εναν Καιρό») και δυό κούκλες, η μία με ένα κατακόκκινο καρασέξυ βινύλ φόρεμα (Κίκα Καράμπελα «Religieuse d’Or», να το φορέσεις και να πέσουν όλοι ξεροί!) και η άλλη με μαύρο rubber κορσέ για Εrotica mode εντελώς (Ολυμπία «Corset & Choker»).
Στο δεξί χέρι στο βάθος-βάθος η έξοδος του restaurant που λέγαμε, πιο κοντά μας τραπέζια και διάφοροι πίνακες τεράστιων διαστάσεων (οι οποίοι πουλήθηκαν κι αμέσως, δεν τους προλάβαμε καλά-καλά!) και όλα έδεναν κοντά στο δεξί μέρος της εισόδου, με την προβολή του Plural του Αβραάμ Παπαβραμόπουλου (του blogger μας ihadafarminafrica).
Εκεί η εικόνα, αν και δημιουργήθηκε για να επενδύσει εικαστικά το κείμενο, τελικά λειτούργησε και μόνη της. Ε, δεν είναι κι εύκολο να βλέπεις τον ηθοποιό Γιάννη Μαυριτσάκη (εξαιρετικά προσγειωμένο άνθρωπο, που κάλλιστα θα μπορούσε να την ψωνίσει με τέτοιο video αλλά το αντιμετώπιζε πολύ cool!) να δίνει ολόκληρη performance σαν η ενσάρκωση του αρχετυπικά καλοσχεδιασμένου αρσενικού ανθρώπου-πολίτη που χάνεται στις σκέψεις-αναθεώρηση όλης του της ύπαρξης και βγαίνει από την άλλη πληγωμένος μα ξεκάθαρος... WOW!